Voorstellen Steph: Polo 6R DSG

Steph

Bekend lid
100
98
47
Hallo allemaal,

Mijn naam is Stephanie en ben sinds kort eigenaar van een ‘candy white’ Polo 6R, 1.2 TSI 4 cilinder DSG uit 2013.

Volkswagen is mij met de paplepel ingegoten, aangezien m’n ouders ‘vroegah’ een Jetta hadden (met 4(!!!) versnellingen), m’n broer een Golf 3 met als bijnaam ‘de rammelbak’ (en rijd nu in een Tiguan) en m’n zwager ging van Passat naar Transporter. De Duitse Gründlichkeut sprak iedereen wel aan, en mij dus ook.

mijn Polo is een Comfortline, dus is (nog) niet van heel veel luxe voorzien.

To do list:
  • Bluetooth radio (er zit nu een enkele din in met zero opties)
  • Parkeersensoren (eventueel met camera)
  • Hippe velgen
Via het forum heb ik al hier en daar wat gelezen over opties in de Polo. Daar ga ik me nu dus verder in verdiepen.

Hier nog wat foto’s. Heb nog geen uitgebreide Photoshop gehad Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 925D9E1F-3EE1-4841-99A6-23AC725AD195.jpeg
    925D9E1F-3EE1-4841-99A6-23AC725AD195.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 49
  • 6C700A55-DC73-45AE-BC1B-554CCFA51348.jpeg
    6C700A55-DC73-45AE-BC1B-554CCFA51348.jpeg
    882.3 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Hallo allemaal,

Mijn naam is Stephanie en ben sinds kort eigenaar van een ‘candy white’ Polo 6R, 1.2 TSI 4 cilinder DSG uit 2013.

Volkswagen is mij met de paplepel ingegoten, aangezien m’n ouders ‘vroegah’ een Jetta hadden (met 4(!!!) versnellingen), m’n broer een Golf 3 met als bijnaam ‘de rammelbak’ (en rijd nu in een Tiguan) en m’n zwager ging van Passat naar Transporter. De Duitse Gründlichkeut sprak iedereen wel aan, en mij dus ook.

mijn Polo is een Comfortline, dus is (nog) niet van heel veel luxe voorzien.

To do list:
  • Bluetooth radio (er zit nu een enkele din in met zero opties)
  • Parkeersensoren (eventueel met camera)
  • Hippe velgen
Via het forum heb ik al hier en daar wat gelezen over opties in de Polo. Daar ga ik me nu dus verder in verdiepen.

Hier nog wat foto’s. Heb nog geen uitgebreide Photoshop gehad Stick Out Tongue
Welkom.
Parkaar sensoren en velgen (mallory 17” vind ikzelf erg gaaf) kan je bestellen/ laten monteren via shop.volkswagen.nl Dat zijn echter wel dealer prijzen ;) Had daar toen ook een navi multimedia systeem met bluetooth bellen en audi streaming. Echter is die ineens niet meer leverbaar, maar er zijn genoeg alternatieven volgens mij.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steph
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!