Stemmen voor Foto van de Maand NON Photoshop februari 2014

Wie vind jij Foto van de Maand NON Photoshop februari 2014?


  • Totaal aantal stemmers
    31
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt DeeOw, Niks spijtig genoeg. Zolang jullie als Club niks doen aan dit stem gedrag.
Zullen altijd de zelfde winnen. Ik zeg wat een zielig clubje is dit zeg erg jammer! Succes met stemmen alleen is elke maand de uitslag al bekend!!!!
Heb je niet helemaal gelijk in,
Afgelopen jaar zijn er 19 verschillende winnaars geweest van de 24 mogelijkheden.
zat twee keer een dubbel winst tussen, en dat is bijzonder.
Neem eens een kijkje in the hall of fame. Kan heel snel door hier te klikken.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Bedankt DeeOow, ik ook! Niemand anders dan zij zullen zo de foto van de maand zijn. Als zij iedere keer op elkaar stemmen!! Lekker zooitje zo. Ik doe in ieder geval nooit meer mee bedankt hoor!!

Nou dit is niet helemaal waar. Dit is een voorgevloeid uit een geintje tussen Tijmi & mij zelf in de vorige foto v/d maand. http://forum.mypolo.nl/fvdm-hall-fame/8854-winnaars-fvdm-photoshop-fvdm-non-photoshop-01-2014-a.html niet dat Tijmi & ik zelf altijd mekaars stem geven hoor. Sterker nog we kennen mekaar niet eens. Dus waar jullie de argwaan vandaan halen dat wij alleen elkaar maar aan de overwinning willen helpen !? is mij een raadsel.
 
Nou dit is niet helemaal waar. Dit is een voorgevloeid uit een geintje tussen Tijmi & mij zelf in de vorige foto v/d maand. http://forum.mypolo.nl/fvdm-hall-fame/8854-winnaars-fvdm-photoshop-fvdm-non-photoshop-01-2014-a.html niet dat Tijmi & ik zelf altijd mekaars stem geven hoor. Sterker nog we kennen mekaar niet eens. Dus waar jullie de argwaan vandaan halen dat wij alleen elkaar maar aan de overwinning willen helpen !? is mij een raadsel.

Laten we deze discussie sluiten, ONTOPIC!
 
Bedankt DeeOw, Niks spijtig genoeg. Zolang jullie als Club niks doen aan dit stem gedrag.
Zullen altijd de zelfde winnen. Ik zeg wat een zielig clubje is dit zeg erg jammer! Succes met stemmen alleen is elke maand de uitslag al bekend!!!!

Sorry voor late reactie, maar wegens prive omstandigheden, ben ik ff weekje eruit geweest.

Snap idd ook niet helemaal het probleem. Vorige maand was de 1e keer dat ik zelf mee deed.
Deze maand doe ik geeneens mee.

Dus vind jou reactie wel heel erg overtrokken en vooral dat je meteen over de Club begint en deze zielig noemt en de moderators ervan beschuldigd dat zij dit in stand houden. Dit alles om een geintje en een domme fout van mij. Scheer niet iedereen over 1 kam, maar richt je tot mij, ipv de hele club.

Het begon als een geintje, maar was niet verstandig van mij om te benoemen. Sorry daarvoor. Mijn fout.

Maar laten we er verder over ophouden en er niet zo.n big deal van maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!