START ONDERBREKING 9N2 :(

Goedenavond mannen!

Ik heb een VW polo 9n2
En sinds kort springt de start onderbreking er best vaak op..
Mooi klote,

Heb mijn sleutels uit laten lezen, Niks mee aan de hand..
Auto zelf uit laten lezen, Monteur gaf aan dat het probleem aan de start onderbreking lag. En hij kon het niet uitschakelen. Zijn enige oplossing was een transponder bij het sleutelgat maken zodat hij de sleutels toch leest.. Weekje goed gegaan, Nu weer het zelfde gezeik???

Weet een van jullie Miss wat het kan zijn? Of een betere monteur die er beter mee overweg kan. Woon in oss een monteur in de buurt zou fijn zijn

Heb vernomen dat het bij een diesel makkelijker zou gaan dan bij een benzine.. Die van mij is dus een 1.2 benzine, hoorde ook dat laten verwijderen een optie was maar dat meer risico’s brengt zo kunnen er plotseling meer dingen stuk gaan..
 
Hee goedemiddag man,

Ik heb sinds kort idd hetzelfde gezeik, ik zie dat deze post al iets verouderd is maar mag ik vragen hoe je het gefixt hebt. Ben er best verdrietig van n polo die niet start.

Mvg
Bo kusters
 
Volkswagen  Polo 9n  16v 1.4 
Hee goedemiddag man,

Ik heb sinds kort idd hetzelfde gezeik, ik zie dat deze post al iets verouderd is maar mag ik vragen hoe je het gefixt hebt. Ben er best verdrietig van n polo die niet start.

Mvg
Bo kusters
Hee goedemiddag man,

Ik heb sinds kort idd hetzelfde gezeik, ik zie dat deze post al iets verouderd is maar mag ik vragen hoe je het gefixt hebt. Ben er best verdrietig van n polo die niet start.

Mvg
Bo kusters
Hij gaat je niet beantwoorden.
Bericht is 13 maanden oud.
Hij is 1x online geweest. 13 maanden geleden
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Haha
Waarderingen: Jorie, Ruud9N en Pigeon
als ik het me goed kan herinneren zit in deze Polo een instrumentenpaneel met dezelfde opzet als de auto's van de Golf 4 generatie (eerste A3, TT, beetle, Toledo, Leon ect.). Daar zit de startonderbreker in en een storing in het instrumentenpaneel kan de storing veroorzaken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!