Stabilisatorstang rubbers diameter?

SY96

Bekend lid
Ik wil zojuist nieuwe stabilisatorstang rubbertjes bestellen voor mijn polo 6R 2012 model maar de verkoper van deze PU rubbers zegt dat de VW polo 6R afgeleverd is met verschillende stabilisatorstangen (wat betreft de diameter). Klopt dit? en moet ik dan per se mijn auto op een brug leggen om de diameter te achterhalen?

Suggesties voor goede PU stabi rubbers (dmv een linkje) wordt zeer gewaardeerd.

gr.

SY

Volkswagen  Polo 6R 2012 & BMW 3-serie G20 2021 
Ik vermoed dat er verschil zit tussen GTI, Diesel en de standaard uitvoeringen. Vraag de leverancier om op kenteken te zoeken. Daar vinden ze alle informatie die ze nodig zijn!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Gebeld. is volgens de dealer 18 mm. Alleen is de levertijd bij de PU leverancier 2 weken en ik heb een afspraak staan voor volgende week zaterdag om de schokdempers te vervangen, dus het zou mooi zijn als ik de rubbers al eerder kon krijgen...

Heb zojuist de bovenstaande rubbers besteld. Powerflex rubbers zijn vervaardigd van polyurthereen. Deze zullen hopelijk wel sneller geleverd worden.

Bijlagen

• Screenshot 2020-01-10 at 12.47.32.png
    Screenshot 2020-01-10 at 12.47.32.png
    701.9 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!