Spriet van het dak af

Er is al heel wat geschreven over de antenne op het dak maar de echte oplossing heb ik er nog niet tussen zien staan.

Ik overweeg de volgende opties:
- Kleine antenne in de huidige voet
- Nieuwe voet met kleine (vin) antenne
- Binnenantenne en een kapje (vin) over de voet van de orginele antenne
- Binnenantenne en een rubber dopje in het gat van de orginele voet

Wie kan er iets zinnigs zeggen over deze opties?

/Renee
 
Ik heb op mijn vorige polo altijd een kleine sportantenne gehad.
Op mijn huisige polo zat een mini sportantenne, was meer een alu dopje. Het ontvangst was bagger, vandaar dat ik de orginele antenne weer gemonteerd heb.
De antenne van de 6R past volgens mij ook, die is ook iets kleiner.
 
@Maik, ik heb mijn orignele antenne incl voetje verwijderd en daarvoor in de plaats een dummie haaienvin gemonteerd. Zo had ik geen ontvangst en daarvoor dus een electrisch versterkte ruitantenne gekocht en deze boven mijn binnenverlichting gemonteerd tegen het dak aan, Ontvangst: Uitstekend, net zo goed als met mijn sprietje.
Looks: 1000000x beter :cool:
 
Ik heb mijn haaienvinnetje origineel VW, is gewoon een complete vin (die je van binnenuit vast moet zetten) maar verder helemaal leeg. :)

En die ruitantenne heb ik bij Heuts automaterialen gekocht :)

totaal aan kosten: 40 euro :mrgreen: :mrgreen:
 
[resize=450Big Grin4y4znr4]http://www.passatplus.de/umbauteile/antenne/haifisch.jpg[/resizeBig Grin4y4znr4]

Dit is exact hetzelfde vinnetje als ik erop heb zitten, alleen is deze dan met binnenwerk en heb ik alleen de lege huls :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!