Spotify loopt vast en MIB2 crasht

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik heb vaak last als ik Spotify nummers skip via de stuurbediening, dat mijn Android Auto vast loopt en het MIB2 opnieuw opstart.
Ik heb Android 10 maar op mijn vorige telefoon met Android 9 had hier ook last van. MIB2 is ook onlangs geüpdate maar biedt geen soelaas.

Iemand anders die dit ook heeft en wellicht een oplossing heeft?
Ik las wel dat het helpt op BT streaming uit te zetten in het MIB2 menu maar dat helpt bij mij ook niet.
Mijn Android auto versie is: 5.6 (nieuwste) en gebruik een goede USB-kabel.

Ik lees op internet meerdere klachten hierover:

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Maar denk dat het wel ligt aan de telefoon. Ik las als tip op de stroom besparing uit te zetten voor Spotify en Android auto. Misschien dat dit helpt.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
iPhone 11 nemen ik heb nooit ergens last van namelijk! Stick Out Tongue
Ja ik heb toevallig een IPhone X liggen en ja werkt supersnel en goed alleen kan ik zelf niet aan dit toestel wenen. Misschien is een 11 beter dan een X..
Maar ik heb het cache geheugen gewist van Spotify, Android Auto en het werkt nu supersnel en goed, nummers via stuurbediening skippen gaat perfect en geen crash van het MIB2 gehad tot nu toe.. Ook heb ik de batterijbespaarmodus uitgezet voor deze 2 apps wellicht was dit de oplossing geen idee.

Wat ik wel het voordeel vind van CarPlay is dat je via stuurbediening ook in een nummer kan doorspoelen. Bij AA kun je alleen naar het volgend / vorige track.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik herken dit probleem niet. Waar ik dan sinds een tijdje last van heb, is dat als ik naar Spotify luister en flitsmeister heeft een melding dat dan de muziek zacht gaat. En de muziek gaat dan alleen weer naar normaal als ik pauze/play druk of het volgende nummer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!