Spiegelverwarming aan/uit Hoe?

Sinds een week heb ik een Polo met spiegelverwarming.
Echter is het mij opgevallen dat 's morgens condens op de spiegels niet verdwijnt.
Hoe kan ik zien of de spiegelverwarming aan is.
Neem toch aan dat condens en ijs verdwijnt door de spiegelverwarming.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Weet het niet zeker, maar volgens mij gaan ze ook aan zodra je de achterruitverwarming aan zet.
mits het spiegelknopje maar op het verwarmingstekentje gericht staat.... anders is het alleen de achterruitverwarming die aan staat. Dus achterruitverwarming AAN + spiegelverwarming UIT, of beide aan, of beide uit...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
mits het spiegelknopje maar op het verwarmingstekentje gericht staat.... anders is het alleen de achterruitverwarming die aan staat. Dus achterruitverwarming AAN + spiegelverwarming UIT, of beide aan, of beide uit...
Je kan de codering aanpassen dat ze aan gaan als je ook de achterruit verwarming aan staat. Dan hoeft het knopje niet op de verwarming te staan. (Dit is namelijk niet goed, als je dit een lange periode doet laat je spiegelglas met lijmlaag en al los)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!