Spiegels wrappen (zwart glans)

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Beste iedereen,

Ik ben op zoek naar een adres waar ik goed en goedkoop mijn spiegels kan laten wrappen, bij voorkeur in de omgeving Eindhoven.

Kleur: Zwart glans
Type auto: Polo 6R

Alvast bedankt!
 
Ik kan bevestigen dat je de kapjes bij 6R eraf kan halen. Wel voorzichtig zijn want de bevestiging 'lipjes'breken heel snel af. Dus gepast geweld gebruiken ;)
 
spiegels zelf wrappen gaat bijna niet tenzij je echt een pro bent natuurlijk Stick Out Tongue
heb het eens geprobeerd met hoogglans wit maar dit was na 5 min al een plan dat snel opgeborgen was Stick Out Tongue
nu moet ik wel zeggen dat de folie van redelijk slechte kwaliteit was... dus hier kan het ook gemakkelijk aan gelegen hebben ;)

edit: ik zou zelfs het spiegelkapje er helemaal niet afhalen. Omdat het dan vele moeilijker word om te werken. Je kan het namelijk moeilijk vasthouden. Ik had het er ook afgehaald ma dit werkte niet want het schoof de hele tijd weg :/
DT Installations - Avery Vinyl Install Testing Part 1 - Scion tC Side Window Mirror Vehicle Wrap - YouTube
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!