spiegelkappen 6r vervangen.

Johan zei:
1e vraag weet ik niet, kan ik eventueel wel vd week even opzoeken in etka voor je als niemand het weet!

de carbon kappen gaan over de originele heen in elk geval!


Bedankt vast,ik heb gister een tikje van een tegenligger gehad,en is de grijze kap stuk,ik heb dus enkel een kap nodig,in het grijs of carbon.
Carbonlook zou een optie zijn als deze de orginele zouden vervangen.
Iik lees dat ze over de oude heen gaan,maar ik heb ook ergens gezien dat het spiegeglas verwijderd moet worden om de kappen te monteren.
Maar info uit de etka is welkom.
 
de orginele kappen gaan van je spiegel af
de carbon spiegel kappen ,komen daarvoor in de plaats
klik werkje

wel rustig en voorzichtig doen ,ivm lipjes kunnen afbreken..

FotoHHSVGMFVD-1.jpg

Foto3UAA68LDD-1.jpg

FotoXCZEGURSD-1.jpg
 
yvonne1980 zei:
Hier zat ik op te wachten,betreft het afbreken geld dit voor de nieuwe of oude kappen?
Voor de oude te demonteren,moet zeker de spiegel eruit?
Heb je hetzelf gemonteerd?

nee de dealer heb ik dat laten doen bij aflevering

maar zoals ik het zag aan de oude ( witte) hoeft je spiegel er volgens mij niet uit
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!