speling voorstoelen.

Yannick

Actief lid
367
11
27
Beste polo-rijders.

wat mij al enige tijd stoord zijn de voorstoelen in mijn polo.
ik merk dat wanneer ik rem of over een drempel of iets dergelijks rijd, dat er speling zit ten opzichte van mijn leuning en het zitvlak.
nu heb ik al gekeken of de "railsen" waarmee ze vast zitten aan de bodem goed vast zitten maar daar ligt het dus niet aan.
iemand enig idee wat dit wel is en of dit op te lossen valt?

alvast bedankt ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
ik heb daar geen last van... Geen speling... Alleen vlak na het klappen van de rugleuning (3-deurs) om mensen achterin te laten stappen soms een beetje maar dat is gedaan zodra die *goed* in z'n klem klikt.
 
Jaaaaaa...... nog iemand die er last van heeft!

Mijn polo heeft er ook last van, alleen niet zo erg als die van iemand die ik ken en ook een polo 6R heeft. Die heeft de stoel wel altijd op de achterste stand.

Ik heb een eerder verhaal gelezen op internet dat iemand het ook had, bij hem is de hele stoel vervangen. Dealer wist niet wat hij er mee aan moest.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!