Speakerupgrade 9N3, advies anyone? :-)

Hoi allemaal,

Mijn moeder heeft een driedeurs 9n3 waar alleen in de voorportieren speakers zitten. Nu willen we dat laten uitbreiden zodat ze wat beter geluid heeft.
Heeft iemand advies voor goede (niet overdreven) speakers voor de 9N3 in de voorportieren en achterin? En wat voor maat tweeters ik moet hebben voor in de stijlen tussen voorruit en portier?
Ik koop mijn spullen altijd bij www.autoshopdetijger.nl dus als iemand advies heeft over wat hij levert zou ik daar superblij mee zijn.

Thanks!
 
Ik heb zelf de volgende waar ik wel te spreken over ben:

Audiosystem Radion 165 FL
Klik

of deze: (maar dan moet je toch zeker wel aan de versterker gaan denken)

Audio System X-ion 165 FL
Klik

Eventueel voor achterin zou je deze kunnen nemen:

Audio System CO 165 Plus
Klik

Ik speel zelf wel via de versterker, maar als het voor jou om een iets voller geluid gaat (en dus niet hard moet knallen) kun je ze ook gewoon aansluiten via de radio!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!