speakers polo 6r

Ok dan maar wel ook ringen nemen ;) Thanks, ben nog beetje audio-n00b (overigens na een jaar weggeweest te zijn van de polo en een nieuwe seat leon gereden te hebben nu weer terug bij de polo en dus weer het forum aan het herontdekken ;) )

Ik zie trouwens deze set wel zitten: JBL GTO6508C Speakers bestel online bij Media Markt
Weliswaar geen Helix, maar het lijkt alsof er wel bepaalde ringen omheen zitten. Zou zo een set werken, passen en beetje klinken?

Ik ga denk ik eerst de normale speakers aanpassen alvorens een subwoofer te bestellen.
 
heeft iemand enig idee hoe ik mijn deurpaneel "heel" loskrijg? trok hem net bijna doormidden zo stevig zit die vast..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!