Spacers/spoorverbreders Polo AW

Heeft iemand toevallig al spacers / spoorverbreders gemonteerd op de Polo AW zonder extra verlaging ? Zo ja, hoeveel milimeter en waar besteld ?
Lijkt mij wel wat toevoegen, vooral aan de achterkant.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
Wil je weten welke je maximaal kan monteren moet je even een waterpas pakken. Deze tegen je scherm aan zetten en dan vanaf de waterpas naar het breedte deel meten (band of velg) en dan 5mm eraf dan heb je de maximale spacers die je kan plaatsen zonder problemen.

Wil je prijzen hebben kan je me altijd even contacten
 
Ik heb 15mm spacers per kant op mijn AW. Mijn velgen zijn standaard ET51 en mijn wielen sluiten nu redelijk mooi aan aan mn wielkasten. Ik heb alleen wel mijn auto verlaagd.

Ik denk dat de 5mm die @Antera aangeeft bij mij wel redelijk in de buurt komt.

12545BBA-6C00-4804-A3B5-BA09E52D734F.png5CCB0ACF-7AF0-44AC-9FF0-C9C0F9A93F78.png380A5CCA-2701-4C09-9604-D2375DEBEE8B.png2C677315-066B-4E1A-A113-34608D3B0C63.png
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en Antera
Mijn Polo is niet verlaagd, ik heb wat geprobeerd met spacers, en ben tot de conclusie gekomen dat aan de achterkant 11mm per kant bij mij achter wel mooi staat. Die heb ik van Eibach gemonteerd. Voor de voorkant moet 5mm - max 8mm wel voldoende zijn. Ik had als test even die 11 mm vóór gezet, maar dat stak mij te veel uit zonder verlaging.

Ik heb 5mm spacers gemonteerd aan de voorkant, met de juiste maat (5x100,57.1) maar die zijn dus zonder centreerrand. Dat wil ik liever niet. Weet iemand of er 8 mm spacers bestaan met centreerrand?
 
Heb hier de oplossing voor en heb deze van de week ook gemonteerd. Hub Extenders:


In je naaf stoppen en je hebt een langere naaf waarmee je dus altijd centeerring hebt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!