soort van 6r grill op 9n3

kreeg een leuk ideetje om de polo 9n3 een beetje op de 6r te laten lijken :) heb er een gti grill van gemaakt
bedankt aan starsky om zijn foto Stick Out Tongue had honingraad nodig en dat heb ik niet^^ dit is een combinatie van een standaard grill en een honinggrill van een 9n3 met daarop 2 rode lijntjes zoals je kunt zien :) heb
vanonder ook nog een chroom stripje gezet :) dit heb ik bij mijn polo ook.
vind het persoonlijk nog redelijk goed gelukt :)

o0wj291-1.jpg
 
Re: beetje 6r look op 9n3

als je nou is de zij ondergrilletjes meeneemt met je chroom, dan kan 't misschien nog wel wat hebben ;)
voor nu vind ik 't persoonlijk nog niet echt wat, al heeft 't wel potentie vind ik ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: beetje 6r look op 9n3

Ik zou voor één van deze twee opties gaan:

Ga voor Highline : Chrome accenten

of GTI: rood lijntje onder en boven ;p bij logo en onder de bumper gewoon alleen zwart gaas

Nu vind ik het beetje te druk met beiden ;)

gr
 
Re: beetje 6r look op 9n3

Ik heb het terug wat veranderd omdat jullie het iets te druk vonden
daarom:
de gti versie:
o0wj2911-1.jpg



en de highline versie:
o0wj2912-1.jpg

vind dat ze er allebei leuk uitzien :)
toch eens iets om over na te denken??
grtjes
 
sowieso die highline achtige versie! Big Grin
ik zelf zou ook nog een paar chrome randjes in de onder roosters doen (mistlamp kappen en midden), maar dat is mijn persoonlijke mening :mrgreen:

Verder ziet 't er echt super netjes uit!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!