Software update infotainment / navigatie

Update is gelukt, had zelf handmatig mijn VW SD geformatteerd en voorzien van de oktober 2018 kaarten van https://www.volkswagen.nl/service/infotainment/navigatie-update.
Kan idd ook met die Download Manager, maar daar kwam ik later pas achter. :grin:
Dacht eerst dat ik nog in de auto de software moest updaten, maar hij kijkt gewoon vanuit de NAV op de SD en heeft dan de nieuwe kaarten beschikbaar.
Hij geeft nu aan ECE 19/20 of zoiets, was ECE1 2018, dus die regel met ECE is de kaarten versie.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Update is gelukt, had zelf handmatig mijn VW SD geformatteerd en voorzien van de oktober 2018 kaarten van https://www.volkswagen.nl/service/infotainment/navigatie-update.
Kan idd ook met die Download Manager, maar daar kwam ik later pas achter. :grin:
Dacht eerst dat ik nog in de auto de software moest updaten, maar hij kijkt gewoon vanuit de NAV op de SD en heeft dan de nieuwe kaarten beschikbaar.
Hij geeft nu aan ECE 19/20 of zoiets, was ECE1 2018, dus die regel met ECE is de kaarten versie.
Wel blij met Carplay, altijd up to date en snellere routes bij File. ja dat kan VW navi ook met data van een half uur oud zodat je uiteindelijk nog langer doet over je route, of files alweer weg zijn zelfs
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Wel blij met Carplay, altijd up to date en snellere routes bij File. ja dat kan VW navi ook met data van een half uur oud zodat je uiteindelijk nog langer doet over je route, of files alweer weg zijn zelfs

Idd, ben er inmiddels ook achter dat de NAVI van VW niet zo goed is en ga voortaan ook gewoon CarPlay gebruiken, wel jammer want CarPlay geeft geen instructies op je board computer tussen de tellers, dat vond ik dan wel weer handig.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
ja ik heb een active info display, maak er ook echt geen gebruik van als ik carplay navi gebruik, staan gewoon een toerenteller, snelheid en olie temp op.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nondeju, er is een kaart update :)
Het is echt een nieuwe versie, maar waarom lijken de bestanden uit 2018?
Alsof ze die “nieuwe” update een halfjaar op de plank hebben laten liggen.
De downloadmanager zag niks, dus heb hem handmatig gedownload en gekopieerd.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!