Snowdude's...Old Skool MG B Tourer (new wheels)

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Hoi Allemaal,

Ben Ruben (Snowdude) en niet in het bezit van een Polo wel een tweetal VAG producten waarvan een Audi Cabriolet 2.6V6 van 1996 en een VW Caddy 3 tdi (2009).
Na mijn eerste VW Golf 3 TDI ben ik eigenlijk bij de VAG stal bijven hangen...Na verschillende Seat modellen te hebben gereden (Ibiza Cupra 20VT, Leon I 20VT, Altea tdi, Leon II 1.4 tsi), een A3 cabrio en een VW Caddy II ....rij ik dus nu bovenstaande auto's.
Naast deze twee heb ik nog een oldtimer staan in de vorm van een MGB uit 1979, orgineel en uit Arizona geimporteerd heel wat jaartjes geleden.
Je kan wel zeggen dat ik een beetje gek ben op auto's.

Ben laatst met de nieuwe Polo GTI wezen rijden...zal als jullie dat leuk vinden mijn verslag hier ook plaatsen. (Audi A1 vs Polo GTI)

Ohja, een oud-forummaatje van me zit hier ook...Wilfred met een rode Polo 6R. Big Grin
 
Re: Snowdude....Geen Polo wel VAG!

Roy78 zei:
Welkom op het forum. Een echte VAG liefhebber zo te lezen.
Foto's kan je makkelijkst uploaden op een online server zoals http://www.photobucket.com . Hier kan je n account aanmaken, en dan daar plaatsen en ze vervolgens hier posten.

Thnx Roy....

Een VAG liefhebber... :mrgreen: ...nu je het zegt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Ben gek op auto's Big Grin
 
Re: Snowdude....Geen Polo wel VAG!

Same here! Ik heb altijd gezegd, nooit een auto buiten de VAG groep.

Ik neem aan dat je n Audi 80 cabrio hebt?
Echt een superwagen, met zeer krachtige motor. Tijdloos model.
 
Re: Snowdude....Geen Polo wel VAG! (update-Eindelijk foto's)

Netjes zo :shock: !
Zijn die alle 3 van jou? En ga je deze ook houden eenmaal je uw GTI hebt?
Duur grapje lijkt mij :twisted:
 
Om niet nog een extra topic te openen deze maar weer verder aanvullen met info/foto's/ideetjes..

Hoewel het nu hier zo een -5 aangeeft ben ik toch al met mijn gedachte bij de zomer van 2012.
Omdat de MG niet al te veel buiten is geweest werd het tijd voor wat aanpassingen hier en daar. Vandaag dus maar nieuwe velgen besteld voor de MG in 15 inch. Verder staat er op de planning dat hij wat moet zakken en er komen nieuwe stoelen in. Deze zijn nu echt wel op aan het raken maar dat mag wel voor een auto van 33 jaar oud.

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!