Slecht zicht door acheruitkijkspiegel

Ik merk dat ik bij bochten naar rechts last heb van de achteruitkijkspiegel. Deze blokkeert mijn zicht flink. Had m’n stoel graag lager gezet dan de laagste stand, maar dit kan dus niet. Ik ben 1m 90cm.

Heeft iemand anders dit ook? is hier een oplossing voor? Andere spiegel?



57ABD0F7-C48D-4CBF-90D0-9FB21AE2729E.jpeg
 
Polo  6C  1.0 TSI Bluemotion 
het lipje onder je spiegel al geprobeerd? duw die eens in? dan kantelt je spiegel. en dan vanuit die stand proberen te verstellen.
lemme know als het lukt ;)
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
Auto's vanaf 25 januari 2010 zijn pas verplicht om een binnenspiegel te hebben. Auto's voor die tijd niet ;)

Edit: Zie dat je een 6C hebt. Gaat voor jou helaas niet op...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Zit niet echt veel op, als je je binnenspiegel weghaalt blokkeert je regensensor alsnog je zicht naar rechts. Een Polo is sowieso best een krappe auto voor iemand boven de 1.90m. Denk dat je ermee moet leven dat je net iets onhandiger naar rechts kijkt
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!