Sirocco velgen 17 inch

gixxer1986

Nieuw lid
Hallo,

is er iemand die 17 inch sirocco velgen onder een grijze comfortline kan photoshoppen ?

Misschien via de volgende afbeeldingen ?

vwpolo18inchmodel026.th.jpg

vwpolomet324pk2.th.jpg

mvg mark

[resize=600:2vzodj9y]http://img546.imageshack.us/img546/7444/vwpolo18inchmodel026.jpg[/resize:2vzodj9y]

vwpolomet324pk2-1.jpg

Eindelijk hoop dat iemand voorbeeld kan maken...

Volgens de eigenaar was de comfort niet echt super meer, als ik voor deze ga dan ook gewoon 17 inch en beetje verlagen. Eerst maar eens kijken of iemand ze eronder kan shoppen om te zien hoe het lijkt.

Zou ze ook onder mijn Polo willen hebben, maar heb er van afgezien. Aan de rechterkant staan de velgen precies andersom, omdat er maar 1 type velg is. Dus niet links en rechts.

Ik vond dat niet mooi staan.

Zou het niet doen. Dit wordt de nieuwe audi a8 wielen die ook ineens iedereen mee ging rijden. Ondanks dat het er heel strak uit ziet, vind ik t zelf leuker als er iets origineels gedaan wordt.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!