Sinds een week de trotse eigenaar van een Polo 6R GT

Polobm6r

Bekend lid
1,790
744
132
Na drie jaar Polo Bluemotion gereden te hebben en van alles er aan gedaan te hebben,Heb ik besloten hem weg te doen omdat de staat het nodig vond dat we wegenbelasting moesten gaan betalen dit jaar.Dus dan zou mijn auto gelijk een stuk minder waard zijn bij inruil dit jaar(alleen als je hem nieuw gekocht hebt).Daar was ik het dus niet mee eens en ben naar de dealer gegaan om een andere te gaan kopen.
Maarja wat ga je dan kopen he?
Een GTI? WRC? R-Line? GT? TDI?
Omdat ik niet zo veel kilometers meer maak ben ik voor een benzine auto gaan kijken.Maar mocht ook wel een beetje zuinig zijn maar ook wel een rap karretje.Dus heb ik een Polo Blue GT gekocht.Tot nu toe heb ik er 76 kilometer mee gereden en ben er heel blij mee.Ik heb al veel ideeën en ga deze GT goed aanpakken als ik straks wat fotos heb zal ik ze gelijk plaatsen.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ben benieuwd...
bij zwart ken je heel veel andere kleuren bij combineren. Heb zelf ook een GT zelfde kleur, zelfde alles eigenlijk. ( alleen 4 maanden ouwer ) maar ik ken niet echt een goeie kleur bedenken die je bij je blue silk metallic past. zelf dacht ik nog aan Carbon spiegel kapen. En een normale highline grill. ééntje zoals we nu hebben. Maar dan zonder GT logo er in. ( achter op heb ik ook een gecleande achter klep )
 
Ben benieuwd...
bij zwart ken je heel veel andere kleuren bij combineren. Heb zelf ook een GT zelfde kleur, zelfde alles eigenlijk. ( alleen 4 maanden ouwer ) maar ik ken niet echt een goeie kleur bedenken die je bij je blue silk metallic past. zelf dacht ik nog aan Carbon spiegel kapen. En een normale highline grill. ééntje zoals we nu hebben. Maar dan zonder GT logo er in. ( achter op heb ik ook een gecleande achter klep )
Nou er valt genoeg mee te combineren hoor goed zoeken komt het echt wel goed.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat veranderen. We zien je dus van de zomer weer bij de meetings? Ik was eerlijk gezegd wel in de veronderstelling dat je een totaal andere auto ging rijden (golf of zelf audi). Het is dus een BlueGT geworden. Daar ga je een hoop plezier mee beleven! Geniet ervan man.
Oh zeker dat je me op meetings gaat zien dit jaar.Was voor verschillende auto's wezen kijken maar de GT vond ik een mooie auto dus dat is hem geworden. Volgende word Audi of Passat hahaha
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!