SilencerNL, Witte Polo Bluemotion

Hallo!

Ik lees al een tijdje mee, dus is het tijd om me maar eens voor te stellen. SilencerNL (Roy in RL), 27 jaar oud, en sinds 2 weken een trotse eigenaar van een Candy white Polo Bluemotion!

Full-option, behalve het winterpakket en parkeersensoren. Verder is hij tot nu toe volledig standaard. Het enige wat ik heb gedaan is een bezoekje aan Jela voor wat extra opties, en Philips x-treme vision erin gezet voor wat meer zicht...

Natuurlijk wat pics:

img0075faq.jpg

img0076u-1.jpg

img0077q-1.jpg

img0078qe.jpg

img0079d-1.jpg

img0080tv-1.jpg

img0082xp-1.jpg

img0083ss-1.jpg

img0084hx-1.jpg
 
Johan zei:
welkom en knappe polo man!
Thanks Big Grin

Bas zei:
Heey welkom!!

Wat heb je bij Jela allemaal laten veranderen??
Ik heb de volgende dingen laten veranderen door Jela:
- Autolock bij 15 km/h
- Autounlock
- Coming home lights (moet je activeren door even te seinen met je grootlicht)
- Tear whiping (3 seconden na ruiten sproeien gaat de wisser nog 1 keer heen en weer)
- Piepje bij sluiten auto (alleen als je alarm hebt)
- Piepje bij openen auto (alleen als je alarm hebt)

Vooral die autolock en de piepjes vind ik super Big Grin Het is gewoon leuk om je auto open of dicht te doen nu Stick Out Tongue
 
Als je bij je bestemming bent aangekomen, en je zet je motor uit, dan kan je je mistlampen of dimlichten (instelbaar bij Jela) 30 seconden laten branden door even met je grootlicht te seinen. Wel handig als het donker is en je moet het gat vinden in de deur waar de sleutel in hoort Stick Out Tongue
 
Even een korte update.. Auto staat nu bij de garage i.v.m. storing met de turbo. Regelmatig wilde mijn turbo niet werken als ik de auto start, na een tijdje ging het gele gloeidraad knipperen. Foutcode "P0299" zegt mij dat de turbodruk te laag is. Als ik de motor uitzette, en weer opnieuw start, wil hij wel weer meedoen, maar het blijft vervelend en onbetrouwbaar. Zonder turbo is dat ding echt niet vooruit te branden zeg! Harder dan 70 a 80 is vrijwel onmogelijk...

Nu rij ik tijdelijk een (oudere) passaat... Ook niet verkeerd, maar toch rij ik liever mijn eigen polootje...
 
Nou, ik heb hem toevallig net 1 uur geleden weer opgehaald :) Mechanisch was er niks aan de hand met de turbo, maar ze hebben wel een software update gedaan.

Nou heb ik op dit forum al eerder gelezen dat die software update ervoor zorgt dat de auto net even wat lekkerder rijdt in lage toeren, dus ik ben erg benieuwd als ik straks weer naar huis rij :)

Ik had hem wel gemist hoor, die 2 dagen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!