Sideskirts r-line monteren

Ik heb een setje 6r gti sideskirts op de kop getikt. Nu wou ik deze binnenkort gaan monteren maar ik vroeg me af hoe deze vanaf de fabriek zitten gemonteerd. Ik heb al geprobeerd te zoeken via een ‘etka’, alleen daar werd ik niet wijser uit.

Iemand een idee?
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Ik heb een setje 6r gti sideskirts op de kop getikt. Nu wou ik deze binnenkort gaan monteren maar ik vroeg me af hoe deze vanaf de fabriek zitten gemonteerd. Ik heb al geprobeerd te zoeken via een ‘etka’, alleen daar werd ik niet wijser uit.

Iemand een idee?
Normaal met een strip gepopnageld aan het chassis, maar dat wil je niet, dat snap ik.

Ik heb 3m tape erin geplakt en het zo gemonteerd, zat op de oude polo 3 jaar en op deze denk ik een jaar?
 
Normaal met een strip gepopnageld aan het chassis, maar dat wil je niet, dat snap ik.

Ik heb 3m tape erin geplakt en het zo gemonteerd, zat op de oude polo 3 jaar en op deze denk ik een jaar?
Hele popnagel rij niet nee, iets zoals nummer 22 dat het via zo’n ‘bracket’ gaat wil ik opzich nog wel doen. Die plastic popnagel erin zodat ie iedergeval mocht de tape het niet houden nog wel iets van vastigheid heeft. 1 keer een onderdeel eraf laten vliegen is wel meer als genoeg
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Hele popnagel rij niet nee, iets zoals nummer 22 dat het via zo’n ‘bracket’ gaat wil ik opzich nog wel doen. Die plastic popnagel erin zodat ie iedergeval mocht de tape het niet houden nog wel iets van vastigheid heeft. 1 keer een onderdeel eraf laten vliegen is wel meer als genoeg
22 heb je sowieso nodig ja, ik heb bij het voorwiel 1 plastic popnagel, achterwiel ook volgens mij en dan bij die 22. Verder een strip 3m tape en gaan!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!