Sideskirt Polo AW GTI demonteren

Goedenavond,

Recent is bij mijn auto de sideskirt rechtsachter deels losgeschoten, hierdoor wil ik de sideskirt graag opnieuw monteren. Na een lange zoektocht is het mij nog altijd niet duidelijk hoe ik de sideskirt demonteer.
Op Youtube verschillende filmpjes gekeken, maar helaas nog niet wijzer geworden.
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 TSI 
Ik heb ze recent vervangen voor TCR look sideskirts, dus ik kan je wel verder helpen.

Vooraan zit 1 schroef die hem vasthoudt, als je die eruit draait kun je hem vanaf de achterkant naar voren uit de houders slaan (rubberen hamer bij voorkeur, niet met iets scherps erop gaan slaan). Hij schuift van achter naar voor op en stuk of 7 van die ronde carrosserieclips.

Mocht je ze willen vervangen voor hoogglans zwarte TCR look skirts dan heb ik daar nog een set van liggen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Leuk
Waarderingen: Raymondde en bucktoros
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!