shooterr :: 2007 Volkswagen Polo

Plannen om op korte termijn te gaan doen:
- LED interieur
- Xenon verlichting
- Korte antenne (R6 antenne)

Hierna zien we wel weer :)

Bedankt beide, ik was hier al enige tijd lid hoor haha. Alleen nu weer terug van weg geweest.
Ben aan het kijken voor een xenonsetje... Alleen moet het licht niet te blauw worden, enige suggesties?

Zo, na enig knutselen een nieuwe update... Xenon 6000k ingebouwd. En stadslicht vervangen door 6000k LED :). Nu wachten tot het donker is :p

Gisteren avond en vandaag een paar foto's gemaakt, vergeleken originele lampen scheelt dit bijzonder veel :), had ik niet verwacht, en rijd erg fijn zo. Zeer blij met mijn 6000K setje!

Heb je het ook laten afstellen bij een bedrijf want hoe vaak ik mij wel niet irriteer aan non-oem xenon in een auto die gewoon totaal niet afgesteld is. Verblind je gwn als de tyfus.

Volkswagen  Polo 
Nog geen klachten / seinende automobilisten gehad. Heb er zelf ook een hekel aan, dus afstellen gaat zeker op korte termijn gebeuren! :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!