Set stoelverwarming aftermarket

Status
Niet open voor verdere reacties.

Operator

Exclusive lid
412
58
28
Gepoogd om dit bij een vriend in te bouwen, zonder succes.

Nooit gebruikt dus.

Set stoelverwarming links + rechts, 2 standen, op 12V.

zpKsWCs.jpg


k6iqeEX.jpg


Nieuwprijs 116,-
Vraagprijs 75,- ex verzenden
 
Dit is niet origineel VW. Als je origineel VW wilt, moet je een set nieuwe voorstoelen kopen. Deze set is van Conrad, merk Waeco.
2x deze dus: Waeco Magic Heat - inbouwstoelverwarming - in de Conrad online webshop | 000856682

Voor de inbouw heb je wat gereedschap nodig.
Om de verwarming matjes in de stoelen te krijgen heb je geen gereedschap nodig, de bekleding kun je voorzichtig losmaken (beginnen waar de rugleuning en zitting bij elkaar komen, de flap kun je omslaan).
De kabels kun je onder de vloer door trekken, ik zou een stukje ijzerdraad gebruiken als leidraad.
De 12V aansluiting gaat via bijvoorbeeld de zekeringenkast of ergens ander. Je moet dan even een zekering bij steken of een tapje nemen. Of ergens anders +12V aftappen.
Het enige gereedschap is een boortje om de knoppen ergens in te zetten. Bijvoorbeeld naast de sigaretten aansteker.
Je kunt de kabels ook via de midden console laten lopen, dan heb je een torxje nodig om een paar schroefjes los te maken. Ik denk een T20 maar kan ook een T15 zijn.
 
bij deze moet ik even het volgende kwijt:

heb van een aantal mensen (namen lijken me niet nodig) vragen gehad over de set, zowel via pb als via het forum. ik heb alles netjes en volledig beantwoord en toch is er niemand die even de moeite neemt om daarna te antwoorden.
kom op zeg jongens, wat is dit? is het nou zoveel moeite om even te zeggen 'ik vind het toch maar niks', 'ik zie er wel tegenop om alles in te bouwen' of 'ik vind het te duur'?
ook vind ik de vraag van hans nogal negatief geformuleerd. wat is er mis met 'goh beste Op, zit er ook een relais bij? en dat zwarte ding aan het eind van de kabels, is dat de schakelaar?' beide vragen: ja.

we zitten hier toch verdorie niet op marktplaats? hoewel die ik die indruk soms wel krijg want al 2 grapjassen vroegen 'wat is je minimale prijs'.
laten we het forum toch even iets gezelliger en gemoedelijker houden dan die zakelijke 2e hands sites. als jullie problemen met je polo wil je toch ook gewoon een beetje leuke interactie?
je zit toch niet alleen op het forum omdat 'advies lekker gratis is' en je te krenterig/lui bent om even naar de garage te gaan? beetje niveau graag...

tot zover even mijn frustratie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!