Sdu's nieuwe aanwinst

Sinds een paar weken toegevoegd naast de 2 Polos: Een 2002 Honda S2000 in Suzuka Blue met net 80.000km op de teller... Zal uiteraard enkel gebruikt gaan worden in de zomer. Met deze aanwinst is een JD update van de Polo niet langer direct noodzakelijk en zal de Polo voornamelijk nog voor woon-werk verkeer gebruikt worden in de zomermaanden.

gelijk nog een aantal foto's:
7714038904_9b989838e0_z-1.jpg

7714040622_62671b451e_z-1.jpg


Het wagenpark ziet er hierdoor inmiddels zo uit:
7713951390_6fa9a0c426_z-1.jpg

Rood wit blauw!
7713949774_c1dfe19f6c_z-1.jpg

en nog eentje van de achterkant:
7713953186_9276937763_z-1.jpg
 
Geen heel grote plannen, wil vooral tijd steken in het verlengen van de levensduur van de auto. Op termijn wil ik nog wel de velgen van het 2004 model (17"), naar mijn idee een stuk mooier dan de huidige (16"). Lijstje van dingen waar ik aan zit te denken:

17" Velgen 2004 model
Kleppendeksel nieuwe verflaag geven
Mattenset van 2 naar 4 piece variant upgraden
2004 model klepje voor de radio
Andere radio of upgrade module voor MP3 afspeel mogelijkheid
Remklauwen lakken (gewoon zwart ofzo, nu is het metaal :S)
Dat zijn de belangrijkste dingen, niets motorisch in ieder geval dat doet het allemaal zoals het zou moeten ;)
 
Inruilen was ook het idee, maar met wat ze te bieden hebben zou ik er minimaal 15k bij moeten leggen. Mocht ik ooit een goed aanbod krijgen / een andere oplossing is het nog steeds een optie overigens, maar ik verwacht er niet teveel van ;) en nu is het geld beter besteed: meer afwisseling, dus na saaie woon-werk km's een echt leuke auto voor andere ritjes Big Grin
 
Mijn vriendin wil graag een TT, maar dan zeker geen roadster, de lijn daarvan is niet wat het zou moeten zijn. Maar een TT is best een leuke auto, maar veel meer gericht op comfort en wat minder een eigen karakter als bv de S2000.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!