sdg1984 :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Zoals in m'n tekst staat (stond) wordt hij morgen door JD Engineering gechipt (is inmiddels gebeurd), dus dat is 1. Ik heb wel wat andere plannetjes, maar het moet wel financieel haalbaar zijn, dus zal daar wel een tijd overheen gaan. Wat ik wil gaan doen is op snelheid het 1 en ander gaan aanpassen en er moeten grotere velgen onder. Het liefst wel hetzelfde model velgen, want ik vind deze gewoon prachtig. Voor de rest zal het exterieur hetzelfde blijven. Kortom: het moet een wolf in schaapskleren worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt.

Ondertussen wat foto's geplaatst van de chiptuning bij JD Engineering. Erg klantvriendelijk bedrijf waarbij ook nog eens alles goed wordt uitgelegd tijdens de testrit. Al met al was de tuning het zeker waard. Zeker in de 6e versnelling heb je nog veel extra over om in te halen.
 
Kan iemand mij vertellen welke velgen er onder mijn Polo liggen? Zou graag deze in willen wisselen voor 17" varianten, maar dan van hetzelfde type (als die er zijn uiteraard).

Edit: Een eventueel nummer is uiteraard ook goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, na een lange rustperiode heb ik eindelijk eens een enigszins noodgedwongen update over mijn Polo: onlangs is er aardig wat schade ontstaan aan mijn auto door een grote afgewaaide tak en dit betekent dat er (naast wat uitdeukwerk) diverse panelen gespoten moeten worden. Mooi moment dus om de kleur eens te gaan laten aanpassen naar wit. Dit is iets waar ik al langer mee rondliep, maar het financiële plaatje hield mij tegen. Nu zal het dus "moeten" gebeuren. Zodra dit gebeurd is zal ik wat foto's aan de garage toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, de auto is gespoten (en een fotootje geüpload). Er zijn nog wat kleine oneffenheden, zo zit er een kleine verfdruppel op mijn spiegel en hebben ze wat verkeerd gedaan met het terug aansluiten van de elektronica, maar dat wordt binnenkort allemaal netjes opgelost.
 
Even een kleine vraag: Sinds de respray is het volgende aan de hand: Voorheen was het zo dat als ik het contact aanzette dat dan het dimlicht ging branden op stand 1 (zonder dashboard verlichting). Middelste stand was volgens mij stadslicht en meest rechtse stand was dimlicht + dashboardverlichting. Nu is het zo dat stand 1 dimlicht + dashboardverlichting is. Stand 2 is stadslicht en stand 3 is ineens grootlicht. Is dit iets dat in VCDS op te lossen is, of hebben ze met het assembleren van de auto ergens wat stekkertjes verkeerd teruggezet? Overigens kan ik nu nog wel grootlicht seinen met de stuurhendel, maar constant werkt hij nu niet meer via de hendel.

Ter illustratie

4iyxf.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!