Schroefset

Garrut98

Bekend lid
386
485
112
Goedemiddag,

Om even te oriënteren stel ik vast deze vraag. Gezien de kilometerstand van mijn auto en de ervaring dat alles er langzamerhand mee op houdt, bereid ik me vast voor op versleten/kapotte schokdempers. Deze wil ik dan laten vervangen door een schroefset of een wat sportiever setje.

Zijn hier ervaring mee en aanraders voor? Ik zoek iets wat lekker aansluit, ook niet te laag. Ongeveer wat @Brammuss ook heeft lijkt me heel prachtig. Ik weet alleen niet of ik 935 over heb voor puur en alleen de set.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Geweldig
Waarderingen: Brammuss
Het is afhankelijk van je budget wat je wenst en wilt.

Als je kilomterstand al wat oude is dan is de kans groot dat je dempers inderdaad aan vervanging toe zijn als je gaat verlagen. Een schroefset is ene mooie optie. Je kan het zo duur maken als je zelf wenst. Ik kan je b.v. ook AP adviseren. Mooie prijs ( € 499 kan ik hem aanbieden)en rijd erg goed. Is een B-merk van KW en monteer ik regelmatig.

Kan je ook andere sets aanbieden zoals ST ( ook product van KW) voor € 615

Montage ook mogelijk mocht je interesse hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!