Schokdemper kapot?

Hallo

Ik heb even een vraag... ik wil graag weten of mn schokdemper kapot is omdat er olie lekt aan de bovenkant. Ik denk dat het van de schokdemper komt want waar het anders vandaan moet komen weet ik niet.

In de bijlage heb ik een foto geplaatst.

Bijlagen

• foto.JPG
    foto.JPG
    16 KB · Weergaven: 58
Het is niet de schokdemper als er olie op de toplager ligt. Heb je bij het bijvullen niet perongelijk wat gemorst?

Druk anders je auto naar beneden aan die kant. Als die snel stilstaat zijn de schokdempers nog goed. Als die door blijft stuiteren zijn ze kapot.

Zal proberen een duidelijkere foto te maken. Hoop dat het gaat lukken,...
ik heb deze schokdemper nog nooit bijgevuld dus vond het raar dat er olie in het top lager lag. Heb deze auto nu 2 jaar dus vandaar de vraag...
Als ik de auto indruk komt die gewoon goed om hoog in een keer maar over een hobbel zie je wel dat ik af en toe een beetje deinst.. ook omdat de auto nog aardig blijft kraken na het vervangen van mn draagarm rubbers.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!