Schakelaar

Dat knopje is om enkel het interieursensor tijdelijk uit te schakelen. Wanneer je de knop indrukt, de auto verlaat en vervolgens afsluit, zal het interieursensor niets registreren. Hellingshoeksensor zal het gewoon blijven doen. Dit bevestigt dan ook waarom bij @Hansstaal zijn alarm afging tijdens de overtocht.
Zodra je de auto ontgrendeld zal de instelling weer tenietgedaan worden.
Bij eerstvolgende keer dat je de auto weer op slot zet zal het interieursensor weer gewoon aan staan.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Dat knopje is om enkel het interieursensor tijdelijk uit te schakelen. Wanneer je de knop indrukt, de auto verlaat en vervolgens afsluit, zal het interieursensor niets registreren. Hellingshoeksensor zal het gewoon blijven doen. Dit bevestigt dan ook waarom bij @Hansstaal zijn alarm afging tijdens de overtocht.
Zodra je de auto ontgrendeld zal de instelling weer tenietgedaan worden.
Bij eerstvolgende keer dat je de auto weer op slot zet zal het interieursensor weer gewoon aan staan.


Klopt als een bus!. niets meer aan toevoegen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Toch een vervolg op de stelling, vandaag even langs m'n dealer en adviseur geweest, met de vraag over de alarm schakelaar[emoji848]. Als antwoord kreeg ik, dat zowel de interieur als hellingshoek sensoren worden uitgeschakeld met de schakelaar. Want waarom zou je de interieur sensoren willen uitschakelen. Dus tot zover was mijn idee over de schakelaar niet verkeerd. [emoji53][emoji41]


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!