schade

krisrock

Bekend lid
1,747
178
92
Hallo allemaal,

Even een klein vraagje over een schade probleempje met mijn polo,
ik heb per ongeluk de garagedeur laten zaten toen de kofferklep van mijn mooie polo nog open stond nu zitten er een paar diepe krassen in (erg zonder)
deze krassen kan ik laten spuiten maar dat kost me ongeveer 200 eu (en de logo's op de klep zijn er dan af) ik kwam op marktplaats een andere achterklep tegen en deze kost 150 euro (zonder krassenStick Out Tongue) is dit verstandig om deze te nemen?(ook met het oog op misschien serie nummer die dan niet meer over 1 komen? of zeggen gewoon ljullie laten spuiten.

alvast bedankt voor jullie reactie's

Gr krisrock
 
hallo krisrock

er kan altijd kleur verschil zijn iets lichter of donkerder dan heb je dus pech gehad

met spuiten is het hun probleem als het kleur verschil is

dus de keus is aan jou :roll:

groeten ger
 
Ik zou hem gewoon laten spuiten. Net wat ger zegt, misschien heb je kans dat die tweedehands van marktplaats net iets anders van kleur is. Dan heb je weer een probleem. En wat een gesleep met zo,n achterklep, tenzij je buurman hem op marktplaats heeft staan. Je bent misschien 50 euro duurder uit maar het scheelt je een hoop problemen denk ik.
 
Nog even op de schade terug komen....ik heb een schade hersteller gevonden die het voor 150 euro kan/wil spuiten....maar die maakt de kleur op kleurcode zal er hierdoor verschil in kleur ontstaan? (de auto is nog maar 1 jaar oud) want die andere schadeherstellers lezen de kleur via de computer uit ofzo....maar de prijs is ook het dubbele.

wat is jullie menig? ik denk zelf dat het verschil heeel klein is maar toch wat vinden jullie?

Gr krisrock
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!