Schade door aanrijding

Hallo mede polo bezitters.
Woensdag heb ik een aanrijding gehad omdat er iemand voor mij opeens zijn auto in de achteruit gooide en mijn bumper en verlichting kapot reed.
Nu heb ik hier enkele vragen over.
Door de aanrijding heb ik nu een nieuwe bumper nodig.
Ik heb een polo 3 sedan, oftewel de 6KV.
Nu zou ik willen weten of een bumper van een gewone polo, dus de 6N op mijn auto past.
Bijzonderheden zijn dat ik mistlampen heb en airbags.
Tevens zou ik willen weten hoe het met de verlichting zit, kan ik deze ook van een polo 6N afhalen en op mijn auto monteren?
Graag zie ik julie reacties tegemoet.
 
Volkswagen  Polo Classic 6KV2 Sedan  1.6 
Oke, jammer dat dat niet gaat passen, hoopte dat dit wel het geval zou zijn. Word lastig hier een bumper voor te vinden op de sloop.
Toch bedankt voor je snelle reactie en excuses voor mijn late reactie.
 
Volkswagen  Polo Classic 6KV2 Sedan  1.6 
Via deze site kan ik niet invullen dat het een sedan is en krijg ik dus onderdelen te zien van alle gewone polo's.
Maar ik zal kijken wat ik hier in de buurt van een caddy, golf, ibiza en cordoba af kan trekken. Cordoba heeft ook t zelfde chasis.
 
Volkswagen  Polo Classic 6KV2 Sedan  1.6 
Ik heb gekeken en die van een golf 3 ziet er inderdaad anders uit. Ik zal ook zoeken op de ibiza en cordoba. En de caddy mk2. Dank voor de reacties. Als ik verder ben laat ik wat weten. Wel makkelijk om de bumper los te halen. Kleine tien minuten werk mits de rest al los is.

En wat voor facelift zou er op mijn auto passen met wat sleutelwerk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo Classic 6KV2 Sedan  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!