Ruthger's polo ff voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Ruthger, 25 jaar en heb sinds afgelopen vrijdag ook een polo 6R.

Wat gegevens.
VW POLO 6R Comfortline
1.6 TDI
DSG-7
5deurs
Kleur- Deep black.

Verder is de auto redelijk standaard.

Echt veel toekomst plannen heb ik niet aangezien het een lease auto is.
Wel wil ik binnenkort andere velgen aanschaffen en de Pioneer radio navigatie met touchscreen. (weet zo snel het type niet uit m'n hoofd)

Hier nog even 2 foto's van de auto

[resize=600:2r6t4xzr]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JVLBWKC4.jpg[/resize:2r6t4xzr]

[resize=600:2r6t4xzr]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZAYHABH8.jpg[/resize:2r6t4xzr]

Groeten Ruthger
 
Welkom ;) heb meteen je foto's even aangepast.

Andere velgen ben ik volkomen met je eens, wieldoppen kunnen echt niet. En wat betreft het feit dat het een DSG is daar krijg je geen spijt van, dat rijd gewoon super.
 
@bas,

Thnx voor het aanpassen van de foto's. Ik was al aan het zoeken hoe ik ze erop moest krijgen, maar jij was met voor ;).
De wieldoppen moeten er idd snel af.
IVM m'n lease budget was het kiezen tussen de highline en andere velgen of de DSG.
Vandaar dat er nu nog doppen op zitten.
DSG rijdt echt super jah ben blij dat ik daarvoor gekozen heb.
Binnenkort op vakantie en daarna maar is op zoek naar andere velgjes!!

@Ger,

Ik weet nog niet echt welke velgen ik wil heb me er nog niet echt in verdiept.
De polo zou eigenlijk pas over 3 weken geleverd worden dus was redelijk verrast toen ik hem vorige week op kon komen halen. Dus was nog niet voorbereid op de velgen.

Groeten Ruthger
 
Geen dank ;) Ik heb de link tussen Resize gezet :)

[resize=600]HIER DE LINK PLAKKEN TUSSEN DE HAAKJES[/resize]

Dan komt het altijd goed

En wat betreft de velgen er staan er genoeg te koop, ook hier op het forum.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!