Ruitenwissermotor voor :(

Ik heb een polo 9N uit 2002 1.9 sdi. Superauto, rijd fantastisch en superzuinig (3.8L : 100km).

Vanochtend zat er, natuurlijk, dauw op m'n voorruit. Dus dan doe je je ruitenwissers aan.
Vorig jaar had ik al een keer de wissermotor voor kapot en nu ging ie alweer zeer traag en de verschllende snelheden had geen effect.
Ik ga er dus van uit dat deze weer kapot is. Wel heel snel naar mijn mening. Nou las ik in
http://mypolo.nl/viewtopic.php?f=13&t=672&start=0 dat één van de zwakke punten
- Vastzittende ruitenwissermechanismes door gebruik van verkeerd vet waardoor de asjes gaan vastzitten in het mechanisme.
is.

Maar is het normaal dat deze maar een jaar mee gaat? Lijkt mij toch niet, ook niet met 'verkeerd' vet toch. Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand waar ik deze tegen een 'normale' prijs kan laten vervangen in de buurt van Emmen of Deventer?
Onze reguliere garage is momenteel niet in staat om hem te repareren ivm privédingen.

We hebben overigens ook nog een Lupo uit 1999 en die heeft het ook al een keer gehad :(

Misschien een beetje een wazige post, maar het is m'n eerste hier :|
 
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb wel een tip voor je: misschien moet je mensen wat meer tijd gunnen om je (toch wat technische) vraag te beantwoorden. De meeste mensen werken overdag, en kunnen niet elk minuut dit forum checken.

Geef het een dagje, en je hebt vast en zeker wat nuttige reacties :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!