ruitenvloeisof komt er niet uit

Sinds gister ging ik onderweg naar duitsland maar vond me voorruit vies, Deed ik het schoonmaken kwam er geen ruitenvloeistof ging ik onder me motor kap kijken bleek de deksel open te zijn van de reservior ik heb het weer goed stevig dicht gemaakt en deed weer proberen schoon te maken kwam er steeds geen vloeistof :cry: wat kan hier de reden zijn ONTLUCHTEN??? hoe en waar? ik hoor de pomp wel werken en de wissers werken normaal alleen komt er geen water.
 
hmm ik heb dat idd ook gehad met m'n vorige auto. Bleek een slangetje losgeschoten te zijn van een koppelstukje. En aangaande ontluchting: Er zit een piepklein gaatje in het dekseltje van je ruitenwisser reservoir (althans bij mij precies in het midden van het dekseltje).

Tank leeg is ook zeer goede optie, ik krijg daar ook geen waarschuwing van en kom er altijd op het meest vervelende moment achter xD (als de ruit net erg vies geworden is :lol: Speaking of which... zometeen maar ff preventief bijvullen hij zal binnenkort al wel weer leeg zijn).
 
Leeg is hij niet hij voor dat hij ermee stopte spoort hij de laatste stuk water weg tot dat hij ermee stopte. Ben ik wezen kijken onder motorkap was de dopje open weet zeker dat ik hem dicht heb gemaakt maar is dat zo erg als je de dop niet dicht doet??

maar moet even kijken of er een slangetje los zit want ben altijd in de donker thuis en met een lampje erbij is ook niks.


blijft nog steeds een vreemd iets :roll:
 
Fludizz zei:
Irritant hè dat je geen waarschuwingslampje hebt daarvoor... Waarom die weg gelaten is is mij een raadsel...

Zal wel een geldkwestie zijn geweest...
Wat ik eigenlijk ook wel handig zou vinden: een waarschuwingslampje als je 1 van de lampjes van je koplampen of achterlichten hemelen is..Het schijnt wel te bestaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!