Ruitensproeier werkt niet

Beste leden,

misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik rijd in een Volkswagen polo afgeleverd in maart 2020 hierbij werkt de ruitensproeier niet ben er inmiddels al bij de dealer mee geweest alleen die weten ook niet hoe dit kan alles lijkt in orde maar hun concluderen ook dat als je wil sproeien hij het niet doet.

Dealer ging nog wel informeren bij de importeur van de auto.

heeft iemand hier ook ervaring mee of heeft dit ook wel eens meegemaakt dit hij niet werkte.

met vriendelijke groet,

Remco
 
Volkswagen  Polo aew  1.0 TSI 95PK 
Bij me 6c gehad, bleek de zekering te zijn, onder het stuur in de algemene zekeringskast, helemaal bovenin, bruine zekering. Zelfs bij de vw moesten de ze de manual erbij pakken na het vervangen van de pomp. Is er wel spanning op de draden?
Ik zal hier is naar kijken. Vw dealer gaf ook nog aan dat het systeem de module niet kende.
 
Volkswagen  Polo aew  1.0 TSI 95PK 
Dan is er denk ik meer aan de hand, maar je hebt garantie, gewoon neerzetten en een leenauto vragen en dat ze mogen bellen als alles weer werkt
Ik ga hem 4 mei er neerzetten maar dacht misschien is er hier meer informatie en mogelijk oplossingen bekend aangezien ze zelf ook niet weten wat er aan de hand kan zijn. Ook is het garantie dus daar maak ik me niet druk over het enige is dat leenauto gewoon betaald moet worden.
 
Volkswagen  Polo aew  1.0 TSI 95PK 
Ik ga hem 4 mei er neerzetten maar dacht misschien is er hier meer informatie en mogelijk oplossingen bekend aangezien ze zelf ook niet weten wat er aan de hand kan zijn. Ook is het garantie dus daar maak ik me niet druk over het enige is dat leenauto gewoon betaald moet worden.

Neem aan dat de leenauto ''kosteloos'' is bij garantiewerkzaamheden?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Neem aan dat de leenauto ''kosteloos'' is bij garantiewerkzaamheden?
Ze proberen het altijd he! gewoon zeggen denk niet dat het mijn probleem is als dit niet werkt bij een nieuwe auto en ik een huur auto moet gaan betalen. als ik telefonisch een afspraak maak en niet bij de juiste aan de lijn kom dan vragen ze dat ook altijd. kom ik aan de Ballie krijg ik toch een auto van een verkoper wel mee. aankomende vrijdag moet die even terug voor remblokken, uitlijning en een nieuw raam. vroeg dat vrouwtje dus wil je een huur auto. loop naar de ballie van magazijn, Hee mag ik vrijdag die nieuwe Golf 8 demo auto even lenen! ja tuurlijk jou auto staat hier dan toch haha mazzelll
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!