Routegeleiding tussentijds stoppen via stuurbediening

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
2,368
1,279
132
Bij mijn vorige auto kon ik dit doen door rechts op het stuur aan het wieltje te draaien en de daarop volgende vraag met ok te bevestigen. Zo'n wieltje zit echter niet op mijn Polo stuur. Maar er is vast een andere mogelijkheid om via het stuur de navigatie te stoppen. Iemand een tip?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
die is bij mij niet geactiveerd en dat wil ik ook niet omdat ik daar dan voor naar de dealer moet en betalen denk ik
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Net even alles uitgeprobeerd; kan niet, dus dan maar via scherm. Dank!
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Goed volgens mij ben ik er achter, als je een active info display hebt, zoom je in met de pijltjes aan de rechterkant op je stuur. heb je dit display niet en heb je alleen de aanwijzingen tussen je tellers staan dan dus in zwart wit kan je doormiddel van pijltje omhoog of naar beneden de route geleiding stoppen. pauzeren niet geloof ik.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ah, op die manier. Ja dat laatste was ik gewend (zonder AID). Maar als ik nu (met AID dus) de pijltjes rechts bedien, scroll je tussen de diverse menu onderdelen in het midden. Dat heb ik geprobeerd terwijl ik aan het navigeren ben, maar als ik dan die pijltjes bedien, verandert alleen de keuze op het "tussen display" (actieradius, radio, oiltemp, enz). Of mis ik nog iets?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ah, op die manier. Ja dat laatste was ik gewend (zonder AID). Maar als ik nu (met AID dus) de pijltjes rechts bedien, scroll je tussen de diverse menu onderdelen in het midden. Dat heb ik geprobeerd terwijl ik aan het navigeren ben, maar als ik dan die pijltjes bedien, verandert alleen de keuze op het "tussen display" (actieradius, radio, oiltemp, enz). Of mis ik nog iets?
Ja, als je de Navi op je Active info hebt staan. zoals je vroeger je aanwijzingen in het midden had staan en pijltje omhoog of beneden deed dan kon je hem stoppen, als je hem nu op navi hebt staan zoom je in en uit op je AID
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Toch nog even. Idd kun je dan met de pijltjes in en uitzoomen, maar stoppen?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!