Roffel bij koude start

Goedemorgen,
Ik ervaar technische problemen bij een koude start met mij Polo.
ik ben nu 2 maal terug geweest naar de dealer voor het zelfde euvel. Bij een koude start maakt mijn Polo 1.0 Tsi Bluemotion 2015 een zware roffel en staat t toerental even hoger dan bij stationair. Laaste keer hebben ze een software update gedaan (zeggen ze) . Echter is het probleem nog steeds niet verholpen.

Hebben jullie een idee wat het is?

Ik heb er uiteraard een filmpje van maar kan deze niet uploaden.

Gr Richard
 
Volkswagen  Polo  1.0 Tsi Bluemotion 
maa
Goedemorgen,
Ik ervaar technische problemen bij een koude start met mij Polo.
ik ben nu 2 maal terug geweest naar de dealer voor het zelfde euvel. Bij een koude start maakt mijn Polo 1.0 Tsi Bluemotion 2015 een zware roffel en staat t toerental even hoger dan bij stationair. Laaste keer hebben ze een software update gedaan (zeggen ze) . Echter is het probleem nog steeds niet verholpen.

Hebben jullie een idee wat het is?

Ik heb er uiteraard een filmpje van maar kan deze niet uploaden.

Gr Richard
maar heb je dan een soort ratel?
welke kmstand heeft je auto?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
hoe kan dat gebeuren dan?
anders werkt het ook?
Virus in het systeen?
schadelijk voor ons?


Ja zeer gevaarlijk, tenzij je je hebt laten vaccineren.

Waarschijnlijk door het laatst uitzetten van een plugin voor het werkend krijgen van de poll functie is er iets uitgeschakeld wat filmpjes laat werken.

ANPKIPPA_WordtVervolgd.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
hoe kan dat gebeuren dan?
anders werkt het ook?
Virus in het systeen?
schadelijk voor ons?

Ik snap op zich je vraag maar met jouw reactie is het wel erg overdreven paniek zaaien richting andere leden.
De URL werd gewoon niet juist omgezet naar een stukje HTML door een software update van eerder deze week, stond nu netjes een patch voor klaar en is opgelost. En nee, zonder dat iemand daar mee in gevaar is geweest! :)

Ik stel sowieso voor om dit soort bugs te vermelden in een topic in het desbetreffende sub forum https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/vragen-en-suggesties.174/
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!