Ro@lds Polo 6R Bluemotion

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op het forum.
Maar nu is het dan eindelijk zover de BM komt eraan.

Onze leaseregeling is aangepast en dat betekend dat ik hellaas enkel kan kiezen voor een BM of een Ibiza ST. Nu vond ik dat lange tijd vervelend. Maar nadat een collega een nieuwe BM had gekregen en ik er een stukkie in heb gereden ben ik helemaal om. Het is een goede en lekkere auto. En ik houd er ook nog eens ongevraagd een hoop geld aan over iedere maand.

Ik rijd nu een Peugeot 207 1.6 HDI. Een lekkere auto met werkelijk alle mogelijke opties. Maar helaas niet vanaf de eerste dag van mij en daardoor veel manekementen. Nou zeg ik niet dat er bij mij nooit wat gebeurd maar dan is het mn eigen schuld.
Ik denk dat de BM een heerlijke vooruitgang zal zijn.

Omdat het een leaseauto is ben ik niet van plan er veel aan te doen. Maar het verwijderen van de BM aanduiding zal wel dag 1 gaan gebeuren. En ik zou graag zwarte logo's willen.
Ben daarvoor nog opzoek naar een adres.
Mogelijk nog wat Sonnyboy zonwering voor achterin. Maar daar moet ik nog over denken.
Misschien heeft iemand nog goede ideeen.

Foto's komen als hij binnen is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!