RNS510 betrouwbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumbezoekers,

Op Marktplaats heb ik een advertentie gevonden voor een RNS510. De beschrijving is helaas gebrekkig maar de prijs is wel goed. Kan iemand mij vertellen
of dit betrouwbaar is of niet? De radio zal ik sowieso ophalen, maar wil er later niet graag achter komen dat ik er eigenlijk niks mee kan. Met andere woorden,
gaat het hier om een instapmodel zonder extra's die bij elkaar nog veel geld kosten of is dit een goede deal?

Marktplaats.nl - volkswagen radio RNS510 - Accessoires | Radio's, Cd- en Dvd-spelers

Hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Het gaat hier idd om een RCD-510 en ik vermoed dat het niet een foto is van het apparaat dat jij straks koopt.

De RCD-510 is een vrij simpele radio. Je hebt twee versies 1 met video ingang en 1 zonder.
(Gele 24pin stekker aan de achterzijde)

Zorg dat je een eerlijke radio koopt met ook een eerlijke code Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!