RNS315 is de weg kwijt. Iemand raad?

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Vandaag had ik de navigatie functie van mijn affabriek RNS315 nodig. Toen ik hem inschakelde op de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch dacht hij dat ik ergens bij Venlo in een weiland rond tufte.
Via de info toets kwam ik er achter dat hij 0 ontvangst had van satalieten.
Iemand hier een tip om hem te herstellen of is dit helaas een gevalletje “nieuwe ontvanger kopen”..

Ik heb de RNS al terug in fabrieksinstellingen gezet. Geen resultaat. Ik heb trouwens nog niet kunnen controleren of de stekker van de gps los zit aangezien al mijn gereedschap op mijn werk ligt.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
In de leen auto die ik nu van de garage heb zit ook een rns315 in. Deze geeft de positie gewoon goed weer. Ik denk dat je GPS antenne helaas stuk is.

Edit: De passat komt uit 2012 weet zo niet welk model rns315 er inzit.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!