RNS310 , multi media box, DVD kijken

Hallo allemaal,

In mijn (aankomende) polo BM zit een RNS310 met multi mediabox. ( incl. de diverse aansluitkabels voor Ipod, MP3 spelers, USB etc.)

Nu staat er in de Bluemotionfolder dat deze multi mediabox dient voor het aansluiten van Iphone, MP3 spelers en DVD spelers...

http://www.wittebrug.nl/upload/documenten/Brochure Polo BlueMotion.pdf


Dat laatste heeft mijn interesse gewekt omdat ik (nog) niet goed snap hoe dit in de praktijk werkt. Is het zo simpel dat ik een DVD op een USB stick zet, deze aansluit op de kabel en daarna de film op mijn scherm kan zien?? (vast niet) of moet ik een portable DVD speler kopen en hopen dat deze een video-out heeft via USB ??

(Overigens, zou de RNS310 ook bestanden herkennen met een extensie zoals *.avi , *.wmv etc?? )

Alvast bedankt voor jullie antwoorden cq. gebruikerservaringen!

Big Grin
 
Op pagina 16/17 van de folder ( pagina 9van22 in de PDF) staat :

Multimedia aansluitbox *
Dit systeem, opgeborgen in de middenarmsteun,
geeft een directe aansluitmogelijkheid voor iPod-,
dvd- en mp3-spelers met usb-aansluiting.
De bediening en weergave gaat over de Volkswagen
radio-/ navigatiesystemen.


Als ik de specificaties van de RNS310 zo heb bestudeerd dan zegt mijn gezond verstand ook dat het afspelen van DVD's niet mogelijk is... maar het staat in de folder.. (jawel.. dezelfde folder als waar een Bluemotion met H7 staat afgebeeld ;) )

Ik had in mijn Golf IV zelf een dubbel din scherm ingebouwd met dvd, sd-card, touchscreen, bluetooth voor mobiel, tv optie, aansluitoptie camera etc..

Dus had stiekem gehoopt dat bij de RNS het kijken van films ook tot de mogelijkheid zou behoren... maar ik vrees het ergste... :(

p.s. ik ga die andere dubbel din er niet in zetten... ;) mocht er trouwens iemand interesse voor hebben.. hij ligt hier nog... :)
 
Je kunt het geluid van een externe dvdspeler aansluiten op je RNS, zo staat het er ook ;)

Multimedia aansluitbox *
Dit systeem, opgeborgen in de middenarmsteun,
geeft een directe aansluitmogelijkheid voor iPod-,
dvd- en mp3-spelers met usb-aansluiting.
 
:) Je zou er over kunnen twisten of het duidelijk vermeld staat of het nou om geluid, beeld of wat dan ook gaat..

Maar denk dat mijn vraag wel beantwoord is en dat ik tijdens het rijden geen videoclips kan luisteren EN zien met half ontklede dames op mijn RNS scherm :( ;)
 
Even nog een creatieve oplossing...

Ik heb bij de aanschaf van mijn polo, gratis een Ipad gekregen. (neem aan dat die via de interface ook gewoon op de multimediabox is aan te sluiten..)

Als ik voor die Ipad nu een mooie houder vindt... o.i.d. dan kan ik alsnog beeld op de Ipad zien.. en geluid via de RNS .. ;) (denk ik...)

Maar mijn kennis van Iphone, Ipad is nog te beperkt (ben nooit van Apple geweest) om te weten of je gewone simpele avi, wmv bestanden via Itunes zo op je Ipad kunt dumpen en dan ook nog af te spelen.. (wellicht het proberen waard)

En dvd kijken tijdens het rijden is inderdaad niet verstandig... (ik doe het meestal nadat ik door de McDrive ben geweest ;) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!