RNS310 i.c.m. parrot ck3100

Goedenavond,

Ik ben van plan om mijn RCD310 te verruilen voor een RNS310. Nu ben ik ook in het bezit van een Parrot CK3100 (carkit).

Weet iemand of een RNS310 gecombineerd kan worden met een Parrot CK3100?

Ik hoop van jullie te horen.

Groet,

Arthur
 
Ik ben van plan om mijn RCD310 te verruilen voor een RNS310. Nu ben ik ook in het bezit van een Parrot CK3100 (carkit).

Weet iemand of een RNS310 gecombineerd kan worden met een Parrot CK3100?
Uit je verhaal is mij niet duidelijk of je Parrot al ingebouwd is. Als deze al werkend ingebouwd is kun je de RCD310 uitpluggen en de RNS310 inpluggen.
Volgens mij moet je dan alleen de GPS antenne nog extra aansluiten.

Als je de Parrot nog niet aangesloten hebt, heb je een zogenaamde ISO2Car nodig, bijvoorbeeld die van Parrot zelf:
http://dbinstall.parrot.com/pdf.php?adapter=PC000018AA&ck=CK3100&lang=UK
Dit is het aansluitschema van de Parrot PC000018AA Adapter

Naast Parrot zijn er nog een aantal fabrikanten voor dit soort setjes, bijvoorbeeld Kram ISO2CAR 86200
kramiso2car86200-1.jpg
 
Uit je verhaal is mij niet duidelijk of je Parrot al ingebouwd is. Als deze al werkend ingebouwd is kun je de RCD310 uitpluggen en de RNS310 inpluggen.
Volgens mij moet je dan alleen de GPS antenne nog extra aansluiten.

Als je de Parrot nog niet aangesloten hebt, heb je een zogenaamde ISO2Car nodig, bijvoorbeeld die van Parrot zelf:
http://dbinstall.parrot.com/pdf.php?adapter=PC000018AA&ck=CK3100&lang=UK
Dit is het aansluitschema van de Parrot PC000018AA Adapter

Naast Parrot zijn er nog een aantal fabrikanten voor dit soort setjes, bijvoorbeeld Kram ISO2CAR 86200
kramiso2car86200-1.jpg

Bedankt voor de info., Houz74. Hier kan ik wat mee :). De Parrot is al ingebouwd in mijn auto. Vraag me wel af of zo'n Parrot problemen geeft als ik gebeld word tijdens het navigeren.
 
Vraag me wel af of zo'n Parrot problemen geeft als ik gebeld word tijdens het navigeren.
Gesproken navigatie-aanwijzingen hoor je niet meer, je moet dan goed op het scherm letten.
Zelf heb ik dit ook, een radio-navigatie en een Parrot Carkit. Op de snelweg wil dit nog wel, navigeren zonder gesproken aanwijzingen, maar in een vreemde stad vraag ik gewoon of ik terug kan bellen.

Zelf heb ik pictogram navigatie met pijlen, dat is wat lastiger zonder gesproken aanwijzingen dan kaart-navigatie zoals jij dat hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gesproken navigatie-aanwijzingen hoor je niet meer, je moet dan goed op het scherm letten.
Zelf heb ik dit ook, een radio-navigatie en een Parrot Carkit. Op de snelweg wil dit nog wel, navigeren zonder gesproken aanwijzingen, maar in een vreemde stad vraag ik gewoon of ik terug kan bellen.

Zelf heb ik pictogram navigatie met pijlen, dat is wat lastiger zonder gesproken aanwijzingen dan kaart-navigatie zoals jij dat hebt.

Wederom bedankt, Houz74! Nu kan ik met een gerust hart een RNS310 aanschaffen. Nog één vraagje; na het beëindigen van het gesprek, keert dan de gesproken instructie automatisch terug, of moet je de route dan opnieuw laten berekenen? En wat jij zegt, vragen of je terug mag bellen is een goede optie!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!