RNS310 & Climatronic

Hoi,

Is het mogelijk de climatronic instellingen op de RNS 310 weer te geven wanneer er iets bediend word op de Climatronic module? Ik weet dat dit op de Golf etc wel het geval is.

Danku!
 
Is dat bij de golf en dergelijken niet omdat er verder geen display beschikbaar is en de unit zelf nogal priegel nummertjes heeft?;)
Maar wie weet, het kan zomaar een instelling zijn in de bcm, bijna niets is wat dat betreft uitgesloten:)

Als iemand even kan kijken bij een paar controllers?
Ikzelf zou sowieso beginnen bij central electrics (de bekende nr 9) en evt nog instruments en navi proberen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dit wil ik graag op mijn scherm krijgen:

ClimatronicRNS310NavigationSystem-1.jpg
 
Kan de RNS310 dit überhaupt? De RNS315 wel meen ik, maar van de RNS310 weet ik het niet.
Als de unit dit kan, is het nog de vraag of de Polo deze gegevens op de CANbus zet.

Heeft iemand dit werkend in haar/zijn Polo? En zo ja, met welke unit?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Alleen auto's met dubbele clima hebben dat. Mijn zenec systeem heeft die functie ook maar het werkt niet in mijn 6R. In een golf met dubbele clima werkt het wel.

Misschien met wat tweaks werkend te krijgen maar dan alleen een kant ofzo ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!