RNS310 adresboek sorteren

Dag mede polo'ers!

Misschien dat deze vraag al (veel) vaker is gesteld, alleen kan ik hem niet vinden :confused:.

Sinds een poosje ben ik ook in het bezit van een Polo Bluemotion met een mooie RNS310 erin. Nu ben ik zelf in het bezit van een iPhone. Alleen is mijn telefoonboek nu in het "Achternaam/Voornaam". Dit wil ik graag aanpassen.

Ik heb al veel dingen gevonden op het net, maar niks werkt. Wel schijnt het te kunnen met een GTI stuur, waarin je het e.e.a. kan aanpassen. Ik heb wel aan de linkerkant knopjes zitten op het stuur, maar rechts zit niets.

Is dit eventueel via VAG-COM aan te passen?

Groet,
 
Naar mijn idee pakt ie gewoon je gehele telefoonboek zoals ie ook in je iphone staat, ik heb bij enkele mensen een achternaam ingevuld en dan worden die dus ook met achternaam/naam overgenomen.
Bij sommige heb ik de achternaam direct achter de voornaam ingevuld en dan heb je dit "probleem" dus niet.

Alles in je telefoon aanpassen dus Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!