Rns Look navigatie systeem

Over het algemeen doe die look a likes het eerst prima, maar na een tijdje gaan ze problemen geven, dus kun je beter bij weg blijven ;)
plus ik heb even de optie lijst doorgelopen en door dit zinnetje zou ik al helemaal weg blijven bij een dergelijk apparaat :lol:
"- Ondersteuning Audio, niet kan steunen Video en IPHONE / IPHONE 3G/iPhone 3GS,"

Verder, sla nog even snel je slag, er staat een RNS-310 op het forum te koop voor iets meer, maar dan heb je in ieder geval wel een origineel apparaat ;)
http://www.mypolo.nl/forum/audio/6827-aangeboden-rns-310-keurige-staat.html#post122752
 
VW  6R  1.2TDI 
Oke maar dat niet ondersteuning is voor je ipod alleen. geloof ik als ik het goed lees.

klopt, maar het gebrekkige nederlands geeft mij al vraagtekens over de kwaliteit van het product ;)
Als jij je er goed bij voelt mag je het gerust doen, ik zeg alleen dat ik, als ik in jou schoenen stond, voor de te koop staande RNS-310 ging ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!