Rns 315 Interne apparaatfout NAVi

Beste ,

ik heb een RNS 315 , en wou me navi gaan updaten en heb kaartje gekocht ( v11 ) nu heb ik intern geheugen dus had denk ik te snel door geklikt om de software over te schrijven , niks aan de hand zou je denken !

Kreeg het volgende scherm , installeren nou daar op geklikt en kreeg meteen Interne Apparaatfout en kan niet veder ... na wat google had ik de accu even los gemaakt . En vervolgens weer geprobeerd . En weer op Installeren gedrukt tot mijn verbazing werkte het ... tot die ongeveer byna klaar was . Kreeg ik weer die melding Interne apparaatfout ....

Echter is nu ook me oude Navi maps uit me intern geheugen van de radio dus onbruikbaar ...... ofterwel ik heb nu helemaal niks meer kwa navigatie
Radio en andere functies werken echter nog wel...

zie foto's hoe t het ging...

IMG_4679.PNGIMG_4680.PNGIMG_4682.PNGIMG_4680.PNG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Nope , wel met aantal bedrijven gebeld en kwamen eigenlijk allemaal met het zelfde antwoord ,

Omdat het een wat oudere unit is uit 2012 kunnen ze de update niet aan van deze tijd , dat komt
Omdat de SD kaartjes die op Mp te koop staan vaak geripte kaartjes zijn... en die niet op originelen Sd kaart is en bij sommige niet de beveiliging volledigd verwijderd is

dus kortom je kan maar beter kaartje voor hoop geld bij de dealer kopen om dit soort gezeik te voorkomen . Goeie leer!

als er staat interne apparaat fout is je navi gewoon naar de klote , en maken heeft geen zin, overigens doet alles het nog behalve de Navi & Traffic ...

Maar goed we gaan maar voor andere Unit kijken ! Eentje met Apple Car Play , dan hoef je inprinciepen nooit meer een kaart update te kopen want dan kan je gewoon tomtom go / google maps / kaarten erop afspelen zonder voor een update te betalen .

echter moet je wel altijd internet hebben maarja wie heeft dat nou niet in deze tijd ?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!