Richting navigatie RNS310 op display boordcomputer?

Hi,

Ik heb een Polo BM uit 2011 met RNS310 af fabriek (executive plus). Weet iemand of het mogelijk is de rijrichting van het navigatiesysteem op het display van m'n boordcomputer te activeren? Dit staat n.l. wel in de brochure:
Weergave rijrichting op het display van de boordcomputer

Dank!:)
 
@ boukejilleba ik denk dat dat het moet zoeken in je rns deze kan namelijk op twee verschillende manieren communiceren
met je instrumenten paneel er is namelijk een protocol voor highline instrumenpanelen (kleur)
en een protocol voor" normale " instrumentenpanelen dit is inderdaad met vcds in te stellen
grt donna

ps heb ook geen radio zenders in je instrumenten display?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ah, dus de deuren ook? Dat werkt ook op een BM? Weet iemand toevallig het artikelnummer van de GTI tellerunit? Deze zal waarschijnlijk nog ingeleerd moeten worden door de dealer? En werken alle functies ook zonder dat je het stukje MF stuur rechts hebt?

Grt,

Gerard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op oa polo6rfreunde.de en motortalk.de te vinden opnder de naam campagnolo;)
Een dergelijke teller heeft carsystems.pl ook online staan, dus daar kun je ook alvast het resultaat bekijken;)
(Ik meen mij zo te herinneren dat pavel(campagnolo) daarmee goedkoper was, maar dat is voor kij alweer een tijdje terug dat ik dat heb nagezocht)
 
VW  6R  1.2TDI 
klinkt goed, maar werken alle functies als je alleen maar MF links hebt?

Volgens mij wel ja, al durf ik je het niet met zekerheid te zeggen. Voordeel voor jou is, je kan zo een mf stuur (zo'n mooi sportstuurtje) van (oa) een golf 6 plaatsen en dan heb je ook de knoppen rechts ;)

Ja je bedient dan het display met het knopje op de richtingaanwijzerhendel

Net de andere kant ;) aan de richting aanwijzer zit de cc Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!