Remy's BM Comfortline Candywit

Hallo, ik zal me even voorstellen na 2 maanden intensief meegelezen te hebben.

Ik ben Remy, nu 25 jaar jong en woon in Rotterdam.
Ik heb hiervoor wat golfjes gereden, Golf 3 en Golf 4 TDI.
Aangezien ik bij mijn laatste Golf 4 aardig vaak naar de garage ging (voor € 7000,- in 20 maanden) heb ik besloten een nieuwe auto aan te schaffen.

Ergens in november heb ik een nieuwe Polo besteld, deze heb ik vanmorgen afgenomen.

Het betreft een Polo Bluemotion Comfortline Candywit 5 deurs.
Ik heb vrij weinig opties genomen, alleen getint glas en een executive pakket, achteraf had ik misschien nog wel wat extra's willen nemen.

Ik baal ervan dat ik vanmiddag direct moest werken dus heb ik alleen nog maar ff naar huis kunnen rijden en direct door naar mijn werk, morgen ook weer werken van 7 tot 20 uur!!!

Dinsdag ben ik pas een dagje vrij en dan ga ik ff kijken wat ik nou eigenlijk precies aangeschaft heb in een impulsieve bui.


Foto's volgen nog, maar aangezien hij vrij standaard is hebben jullie misschien wel een idee hoe hij eruit ziet ;)

Wat opvalt tot nu toe opvalt is dat het licht, in tegenstelling tot wat ik tot nu toe gelezen heb, mij 100% meevalt! Ik heb ruim voldoende zicht in het donker op de weg.
Ik heb een H7 lampjes setje meegekregen (zoals de meesten, terwijl er H4 op zit).
Zal straks eens kijken of er vanaf 2012 H7 op zit?

Ik hoop hier veel nuttige info en tips op te kunnen doen!! :mrgreen:
 
Hallo Remy,

Veel plezier met je nieuwe Polo! Hij gaat je vast goed bevallen. En zoals Bas zegt: je kunt altijd achteraf nog van alles aanpassen en verbeteren.

Groeten, Peter
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor jullie warme welkom Stick Out Tongue

Bas zei:
Heb je nog verdere plannen met de polo?? :?:
Nee niet echt veel, wou me dak misschien 'wrappen' maar zie er toch maar vanaf.
Automatisch openende achterklep overweeg ik nog.
Misschien GTI velgen? Staan erg mooi.
Misschien een Pioneer TS-WX77A Subwoofer ?
 
Gave auto Remy, een bluemotion in candywhite = win! Vind het bijna jammer dat ik zelf een zwarte heb, haha. Heel veel plezier ermee man. Voorzichtig inrijden hè Stick Out Tongue

PS: Als dit een foto van jouw Polo is, dan zit er helaas nog steeds H4 in de in 2012 geleverde BlueMotions.. :-(
(te herkennen aan de positie van de knipperlichten)
mypolo-1.jpg
 
Wildcard zei:
Gave auto Remy, een bluemotion in candywhite = win! Vind het bijna jammer dat ik zelf een zwarte heb, haha. Heel veel plezier ermee man. Voorzichtig inrijden hè Stick Out Tongue

Ik zat op het laatste moment nog te twijfelen tussen zwart/wit.
In het zwart vind ik hem erg mooi maar wel wat compacter overkomen, en een minimaal prijsverschil dus uiteindelijk voor wit gekozen.
Peppergray vind ik ook erg mooi, in Spanje had ik een gewone Polo in Peppergray gehuurd, deze vond ik ook erg mooi! Aan de hand van deze gehuurde auto uiteindelijk besloten welke auto ik wilde kopen.
[resize=300:8n4zo5dq]http://1.media.hyves-static.net/1401025208/6/D5ZJ/0/img1401025208.jpeg[/resize:8n4zo5dq]

Voorzichtig inrijden lukt niet echt, af en toe wel even flink toeren maken, heb geen geduld om daar mee te wachten en wil wel weten wat hij kan Stick Out Tongue
 
Even een korte status update!

Heb nog maar kleine wijzigingen doorgevoerd.

Chrome stuurclips, mooie instaplijsten e.d.

Was net van plan nieuwe velgjes te gaan zoeken en led/xenon op de kop tikken, maar voorlopig niet nodig.
Stond dinsdagochtend voor het stoplicht en iemand met met haast zag mijn Polo over het hoofd.




Gelukkig heb ik zelf niks ernstigs. Behalve wat rugklachten, dat wordt nog uitgezocht.

Nog geen jaar geleden hetzelfde gehad. Dat was met een Golf, die vertoonde kort na het ongeluk (na reparatie) veel problemen, dat heeft zoveel gekost dat ik maar besloot om hem te verkopen met veel verlies en een nieuwe te kopen.
Nu maar hopen dat deze het wel gewoon blijft doen als hij weer in orde gemaakt is.


Misschien binnenkort weer een positieve update! :)
 
Oei! Die auto heeft jou flink te pakken gehad zo te zien! :shock:
Altijd vervelend als zoiets gebeurd!

En verder, ik hoop voor je dat jijzelf niks hebt en dat die rugklachten alleen maar een kneuzing blijken;)
Succes iig met de situatie!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!