Remmen compleet + ontsteking compleet Polo 6R onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Beste leden,

Gezien mijn geliefde Polo geen onderhoud meer behoeft, heb ik nog een bestelling van Autodoc liggen van februari. Alles zit nog nieuw in verpakking, maar terugsturen is mij teveel werk en het duurt mij te lang dus bij deze bied ik alles hier aan.

Het gaat om het volgende, nogmaals nieuw in verpakking:
  • FDFC3491-27B3-4707-B59F-0BE403B43C0A.jpeg
  • NGK bougies x4 (iridium)
  • NGK bobine
  • NGK bougiekabels
  • Brembo schijven & blokken V 256mm
  • Brembo schijven & blokken A 230mm
- Zit ook nog een liter ongeopende S dot 4 remvloeistofbij :) had ik nog liggen!

Alles bestelt op kenteken en al deze producten heb ik eerder gebruikt op mijn auto dus deze passen 100%.

Het gaat om een Polo 6R 1.2TSI 2011.

Totale factuur bedroeg €275 maar alles mag als complete set opgehaald worden voor €250.

Voor interesse of info PB.

Let op: alleen ophalen.

Met vriendelijke groet,

Jay

Aangepast ivm oliefilter/olie/lucht/interieurfilter verkocht
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Remmen en remvloeistof zijn weg.

NGK complete ontsteking 130€, factuurbedrag 143€.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
upje, ontsteking 143€ factuur, mag voor 110€ weg. Bougies (iridium)/bobine/kabels
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!