red devil stelt zich voor

reddevil

Actief lid
599
170
43
Hallo

Ik ben Marco en kom uit het mooie Twentese Hengelo , ik ben vanaf aankomende vrijdag een trotse bezitter van een Polo GTi 9n3 . Na jaren lang Opel te hebben gereden werd het maar eens tijd voor wat anders eerst al een een Golf 2 GTi voor het vrouwtje gekocht (deze hebben we trouwens nog steeds) en nu dus een Polo GTi er bij. Zal de foto er gelijk bij plaatsen zoals die er nu bij de dealer bij staat.

pologti001-1.jpg
 
Mooie Polo....soms gaat het toch kriebelen om een Polo 6R GTI te gaan rijden...misschien ooit later als ik wat dichterbij werk woon en verbruik niet zoveel meer uitmaakt :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!